3 najciekawsze formy reklamy wizualnej

Reklama wizualna jest od lat jedną z najskuteczniejszych dostępnych metod promocji. Znana nam w praktycznie każdej postaci wciąż jednak zaskakuje i ma ogromny potencjał w reklamowaniu – zarówno marki, jak i usług!

Ekrany LED

W czasie postępującej cyfryzacji, ekrany LED wydają się dla reklamy prawdziwym zbawieniem: nic więc dziwnego, że stały się nie tylko jedną z najszybciej rozwijających się form reklamy, ale także jedną z najchętniej wybieranych. Takie ekrany można spotkać nie tylko w dużych miastach i na tłocznych skrzyżowaniach, ale także w marketach, autobusach, na targach i w przypadku różnych festynów. Ta forma przykuwa uwagę niezwykle wręcz skutecznie i umila nam czas spędzony np. w oczekiwaniu na naszą kolej w kolejce.

To właśnie reklamy LED są wyjątkowo skutecznym środkiem promocji, dlatego warto w nie inwestować – nie tylko w wykupienie reklamy na takim urządzeniu, ale również w wyposażenie się we własny sprzęt.

Reklama typu Outdoor

Czyli po prostu reklama zewnętrzna, wyeksponowana na otwartym powietrzu, albo w pasażu przed sklepem lub stoiskiem. Jest równocześnie jedną z najstarszych i najpopularniejszych form reklamy, bazująca na wizualnej stronie prezentacji.

Niewątpliwą jej zaletę stanowi przede wszystkim wystawienie na bezpośredni „kontakt z oczami odbiorców”, co sprawia, że lepiej zapada im w pamięć jej treść, bądź logo promowanej firmy. Warto wspomnieć o szczególnej formie reklamy Outdoor, czyli reklamach pneumatycznych: nadmuchiwanych namiotach i balonach reklamowych z logo firmy, które w ostatnich latach, nie bez przyczyny, cieszą się niezrównaną popularnością – zwłaszcza w sezonie letnim.

Hologram

Hologram, ze względu na swoją stosunkowo innowacyjną formę, przyciąga uwagę już z daleka. To medium tak niezwykłe, że nikt kto się z nim zetknie, czy to na targach czy w innej przestrzeni, nie przejdzie obok niego obojętnie.

Warto zaznaczyć, że to rozwiązanie dla reklamy wprost idealne, bo niemal każdy kto zobaczy hologram z pewnością zatrzyma się przy nim by przyjrzeć się mu uważniej. Ta zwyczajna ciekawość medium z pewnością przełoży się też na lepsze poznanie reklamowanego produktu, a promocja przez formę wizualną zapada w pamięć. To rozwiązanie rodem z futurystycznych filmów akcji, które dostępne jest już dziś!

Jeśli szukasz miejsca, gdzie możesz zamówić takie, lub inne materiały promocyjne skontaktuj się z AdLove. Bogaty asortyment i szerokie możliwości z pewnością zadowolą każdego naszego Klienta!

3 najciekawsze formy reklamy wizualnej
5 (100%) 1 vote

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here