Działasz w branży e-commerce, chcesz docierać do nowych klientów i potrzebujesz skutecznych oraz mierzalnych sposobów na promocję i rozwój? Marketing efektywnościowy jest dla Ciebie! Czasy inwestowania całego budżetu tylko w kampanie zwiększające zasięgi bądź budujące wizerunek marki powoli mijają. Dziś...
Spora konkurencja na rynku sprawia, że firmy szukają sposobów na wyróżnienie się – różne marki, różne pomysły. Coraz chętniej wybieranymi działaniami marketingowymi jest powrót do rozdawania gadżetów reklamowych. Małe i atrakcyjne upominki mogą przynieść Twojej firmie satysfakcjonujące efekty. Zobacz,...
Tłumaczenia medyczne to rodzaj tekstów, które najczęściej trafiają do profesjonalnych wykonawców tłumaczeń. Branżowy portal Slator ocenia, że w 2020 roku rynek tłumaczeń medycznych osiągnie zawrotną wartość 0,8 biliona dolarów. W przeciwieństwie do innych przekładów, w przypadku kwestii medycznych nie...
Aby otworzyć sklep, który będzie w stanie generować wymierne zyski, przede wszystkim należy posiadać wartościowy, zindywidualizowany projekt takiej przestrzeni. Warto zaznaczyć, iż zaprojektowanie adekwatnego wnętrza dla danej branży stanowi niemałe wyzwanie. Żeby nie popełnić błędu leżącego u podstaw dobrego...
Poszukując coraz nowszych alternatyw dotyczących promowania swojej marki w internecie, na pewno przyszedł Wam kiedyś do głowy pomysł - a może by tak zacząć na YouTube? Jednak po chwili zastanowienia stwierdziliście, że za dużo z tym zabawy. Rzeczywiście, aby...
Content marketing, czyli marketing treści to strategia, której głównym celem jest pozyskanie większej liczby klientów. Chociaż dąży się tutaj do jednego rezultatu, takie działania przybierają różne formy. Treści można pojmować bowiem nie tylko w kategoriach tekstu. Mogą to być...
Marketing narracyjny staje się stopniowo coraz popularniejszą strategią nie tylko na świecie, ale także w Polsce. To sprawdzony i skuteczny sposób na to, by wyróżnić się wśród podobnych do siebie reklam i pozyskać klientów. Metodę tę nazywa się także...
Komunikacja mailingowa zaliczana jest do najbardziej opłacalnych narzędzi marketingowych. Przygotowanie kampanii mailingowej jest łatwe i stosunkowo niedrogie, a przy okazji kusi perspektywą wysokich wskaźników zwrotu z inwestycji. Do przeprowadzenia akcji niezbędna jest dobra baza danych, przy czym korzyści z...
Agencje SEO specjalizują się w budowaniu i realizacji strategii biznesowych w oparciu o promocję stron internetowych w wyszukiwarkach. Firmy te oferują kompleksowe usługi doradztwa oraz opracowywania i wdrażania działań SEM. Obecnie na rynku działa niezliczona liczba agencji SEO zajmujących...
Chcesz promować swój biznes? Warto w tym celu wykorzystać content marketing. Poniżej wyjaśniamy czym dokładnie jest to pojęcie i na czym polega promocja za jego pomocą. Trudno byłoby zaistnieć na rynku i odnieść sukces bez zareklamowania się – swojej firmy,...

Polecane