Dobór właściwego lektora do realizacji projektu ma bardzo duże znaczenie. Niezależnie od tego, czy chodzi o reklamę, czy też o audiobooka, konieczne jest wybranie takiego głosu lektorskiego, który będzie mógł zagwarantować optymalny efekt. Teraz jego wyszukanie nie jest tak...
Kształtowanie wizerunku własnej marki oraz tworzenie relacji z konsumentem to nie jedyne korzyści wynikające z korzystania z takiej formy reklamy jak upominki reklamowe, wykorzystywane wciąż przez wiele polskich przedsiębiorstw i nie tylko. Czego możemy się jeszcze spodziewać wybierając tą...
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych jest jednym z najbardziej skutecznych sposobów na promocję firmy w sieci. Nie zawsze warto jednak pozycjonować się szeroko, tylko postawić na pozycjonowanie lokalne. Dlaczego? Tego dowiesz się z poniższego tekstu. Pozycjonowanie stron internetowych i pozycjonowanie...
Era Internetu i duże znaczenie content marketingu w promowaniu sklepów i innych witryn internetowych w sieci to pierwsza od dziesięcioleci (o ile nie całych wieków!) okazja do zarabiania na pisaniu. Przy czym dziś parający się takim zajęciem nie...
Influencer marketing jest wykorzystywany przez wielkie brandy, jak i lokalne marki. Nie da się bowiem odnieść ekonomicznego sukcesu bez odpowiedniej koncepcji promocyjnej. Ważne, by działania firmy były dobrze przemyślane, a dobrane komponenty reklamowe stanowiły spójną koncepcję brandingową. Wybór influencera...
Niezależnie od branży, zdobycie zainteresowania klientów jest bardzo ważnym etapem procesu zakupowego. W dobie konkurencji, mnogości usług i dostępie do produktów, zatrzymanie potencjalnego klienta właśnie na swoim produkcie jest najtrudniejsze. Co wpływa na klientów? Co ich najbardziej interesuje...
TOP 10 wyników wyszukiwania to marzenie wielu właścicieli firm. Internauci najczęściej zwracają uwagę na wyniki, które pokazują się na pierwszej stronie wyszukiwarki, szczególnie na trzech pierwszych miejscach. W praktyce oznacza to, że mnóstwo różnych marek w obrębie danej...
By osiągnąć sukces nie wystarczy stworzyć reklamy – potrzebna jest strategia, która pozwoli na efektywniejsze z niej korzystanie. Dzięki dobrze przemyślanemu planowi możemy zmaksymalizować swoje zyski i osiągnąć zaskakujące rezultaty. Określ grupę docelową Od niedawna możemy opierać swoje...
Reklama wizualna jest od lat jedną z najskuteczniejszych dostępnych metod promocji. Znana nam w praktycznie każdej postaci wciąż jednak zaskakuje i ma ogromny potencjał w reklamowaniu – zarówno marki, jak i usług! Ekrany LED W czasie postępującej cyfryzacji, ekrany...
Jak najprościej można przedstawić powiadomienia push? Po wejściu na stronę internetową na górze ekranu pojawia się małe okienko z prośbą o wyrażenie zgody na otrzymywanie powiadomień. Po dodaniu do bazy subskrybentów wiadomości będą wyświetlać się najczęściej w prawym dolnym...

Polecane