TOP 10 wyników wyszukiwania to marzenie wielu właścicieli firm. Internauci najczęściej zwracają uwagę na wyniki, które pokazują się na pierwszej stronie wyszukiwarki, szczególnie na trzech pierwszych miejscach. W praktyce oznacza to, że mnóstwo różnych marek w obrębie danej...
By osiągnąć sukces nie wystarczy stworzyć reklamy – potrzebna jest strategia, która pozwoli na efektywniejsze z niej korzystanie. Dzięki dobrze przemyślanemu planowi możemy zmaksymalizować swoje zyski i osiągnąć zaskakujące rezultaty. Określ grupę docelową Od niedawna możemy opierać swoje...
Reklama wizualna jest od lat jedną z najskuteczniejszych dostępnych metod promocji. Znana nam w praktycznie każdej postaci wciąż jednak zaskakuje i ma ogromny potencjał w reklamowaniu – zarówno marki, jak i usług! Ekrany LED W czasie postępującej cyfryzacji, ekrany...
Jak najprościej można przedstawić powiadomienia push? Po wejściu na stronę internetową na górze ekranu pojawia się małe okienko z prośbą o wyrażenie zgody na otrzymywanie powiadomień. Po dodaniu do bazy subskrybentów wiadomości będą wyświetlać się najczęściej w prawym dolnym...
Branża modowa ewoluuje, czego doskonałym dowodem jest większa ilość miejsc typu showroom. Warszawa przoduje w tych zestawieniach, jednak inne, duże miasta starają się nie pozostawać za bardzo w tyle. Czy warto korzystać z takiego sposobu ekspozycji? I kto...
witryna sklepowa wieczorną porą

Reklama w witrynie sklepowej

Wystawy i ekspozycje, jakie pokazują nam witryny sklepowe, są zarazem krótkim pokazem produktów, jakie oferuje dany sklep, jak i chęcią przyciągnięcia uwagi do ulokowanych za szybą produktów. Wiele razy pewnie zdarzyło wam się skierować swój wzrok na witryny sklepowe,...
Posiadanie własnej strony internetowej jeszcze nie przesądza o jej powodzeniu w wyszukiwarce. Potrzeba wielu działań, by funkcjonowała ona prawidłowo i była przyjazna dla użytkowników. Pomocna w tym jest optymalizacja strony internetowej, która dopasowuje poszczególne elementy pod wyszukiwarki. Co ona...
Znajomość grupy docelowej to czynnik, generujący nie tylko efektywną sprzedaż i wzrost budżetu, ale również wizerunek brandu. Zgromadzone informacje umożliwiają dobór odpowiednich kanałów emisyjnych i strategii działania. W przypadku planowanie mediów kluczowym zagadnieniem jest również konkurencja w danym sektorze...
W grudniu w Poczcie pracowało ok. 1500 osób z niepełnosprawnościami. W tym roku kolejnych 400 niepełnosprawnych znajdzie pracę w placówkach pocztowych i sortowniach. Fundacja Aktywizacja rekrutuje osoby z niepełnosprawnościami w ramach programu „Praca Integracja”. Znajdują one pracę w Poczcie Polskiej,...

Polecane