Influencer marketing jest wykorzystywany przez wielkie brandy, jak i lokalne marki. Nie da się bowiem odnieść ekonomicznego sukcesu bez odpowiedniej koncepcji promocyjnej. Ważne, by działania firmy były dobrze przemyślane, a dobrane komponenty reklamowe stanowiły spójną koncepcję brandingową. Wybór influencera...
Niezależnie od branży, zdobycie zainteresowania klientów jest bardzo ważnym etapem procesu zakupowego. W dobie konkurencji, mnogości usług i dostępie do produktów, zatrzymanie potencjalnego klienta właśnie na swoim produkcie jest najtrudniejsze. Co wpływa na klientów? Co ich najbardziej interesuje...
TOP 10 wyników wyszukiwania to marzenie wielu właścicieli firm. Internauci najczęściej zwracają uwagę na wyniki, które pokazują się na pierwszej stronie wyszukiwarki, szczególnie na trzech pierwszych miejscach. W praktyce oznacza to, że mnóstwo różnych marek w obrębie danej...
By osiągnąć sukces nie wystarczy stworzyć reklamy – potrzebna jest strategia, która pozwoli na efektywniejsze z niej korzystanie. Dzięki dobrze przemyślanemu planowi możemy zmaksymalizować swoje zyski i osiągnąć zaskakujące rezultaty. Określ grupę docelową Od niedawna możemy opierać swoje...
Reklama wizualna jest od lat jedną z najskuteczniejszych dostępnych metod promocji. Znana nam w praktycznie każdej postaci wciąż jednak zaskakuje i ma ogromny potencjał w reklamowaniu – zarówno marki, jak i usług! Ekrany LED W czasie postępującej cyfryzacji, ekrany...
Jak najprościej można przedstawić powiadomienia push? Po wejściu na stronę internetową na górze ekranu pojawia się małe okienko z prośbą o wyrażenie zgody na otrzymywanie powiadomień. Po dodaniu do bazy subskrybentów wiadomości będą wyświetlać się najczęściej w prawym dolnym...
Branża modowa ewoluuje, czego doskonałym dowodem jest większa ilość miejsc typu showroom. Warszawa przoduje w tych zestawieniach, jednak inne, duże miasta starają się nie pozostawać za bardzo w tyle. Czy warto korzystać z takiego sposobu ekspozycji? I kto...
witryna sklepowa wieczorną porą

Reklama w witrynie sklepowej

Wystawy i ekspozycje, jakie pokazują nam witryny sklepowe, są zarazem krótkim pokazem produktów, jakie oferuje dany sklep, jak i chęcią przyciągnięcia uwagi do ulokowanych za szybą produktów. Wiele razy pewnie zdarzyło wam się skierować swój wzrok na witryny sklepowe,...
Posiadanie własnej strony internetowej jeszcze nie przesądza o jej powodzeniu w wyszukiwarce. Potrzeba wielu działań, by funkcjonowała ona prawidłowo i była przyjazna dla użytkowników. Pomocna w tym jest optymalizacja strony internetowej, która dopasowuje poszczególne elementy pod wyszukiwarki. Co ona...
Znajomość grupy docelowej to czynnik, generujący nie tylko efektywną sprzedaż i wzrost budżetu, ale również wizerunek brandu. Zgromadzone informacje umożliwiają dobór odpowiednich kanałów emisyjnych i strategii działania. W przypadku planowanie mediów kluczowym zagadnieniem jest również konkurencja w danym sektorze...

Polecane