Torby z logo to funkcjonalny sposób na zwiększenie rozpoznawalności marki. W jaki sposób to działa i dlaczego warto zainwestować w ekologiczne torby papierowe z logo? Kluczem do sukcesu jest dobrze wykonany projekt graficzny i wytrzymały materiał.
Żegnaj plastiku, witaj papierze!
W sytuacji ewentualnego zagrożenia dla naszej planety, rozpoczęła się „moda” na eko. Torby pozyskiwane z papieru po recyklingu to świetny przykład, że można choć trochę wpłynąć na środowisko, w pozytywnym znaczeniu. Wytrzymałość materiału jest zbliżona do wcześniejszych toreb, powlekanych woskiem. Papier po recyklingu użyty do produkcji jest gruby i wytrzymały. Logo drukowane na ekologicznym papierze będzie się ładnie odznaczać i zwracać uwagę zainteresowanych.
Dobry projekt to podstawa
Wydawać by się mogło, że projekt logo na tak nieskomplikowanej rzeczy, jak torba papierowa z nadrukiem, to nic trudnego. Pozory bardzo lubią mylić. Projektując projekt torby z nadrukiem trzeba dokładnie ustalić nie tylko miejsce osadzenia, ale także kolorystykę.
Kolory w biznesie
Jak się okazuje, kolory mają kluczowe znaczenie dla powodzenia projektu. Do eleganckich kolorów, często używanych w projektach biznesowych należą: granat, szarość, czerń i rubin. To podstawowe barwy kojarzone z profesjonalizmem. Oczywiście, można również zdecydować się na logo w kolorze, pod warunkiem, że pasuje ono do charakteru Waszej działalności.
Funkcjonalność i pożyteczność
Torby reklamowe wykonane z papieru po recyklingu są pożyteczne, bo pomagają chronić środowisko. Nie są toksyczne, więc nie wyrządzą szkody dziecku ani zwierzęciu, w razie połknięcia. Swoim designem nawiązują do nurtu, w którym króluje powrót do prostych, estetycznych gadżetów czy ubrań. Ekologia to nie tylko głośne, medialne przekrzykiwanie się o dobro środowiska, ale również sposób życia i funkcjonowania.
Taki gadżet jest również funkcjonalny, bo pozwala na nawiązanie długofalowej współpracy z klientem – teczki, długopisy czy kalendarze firmowe o wiele lepiej prezentują się w dedykowanej torbie, niż bez niczego. Zadowolony klient to taki, który wróci do Waszej firmy po jakimś czasie, mając w pamięci eleganckie i stylowe gadżety, zachęcające do nawiązania dłuższej relacji biznesowej.