Jak umiejętnie zwiększyć sprzedaż za pomocą kodów rabatowych?

Jednym z najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie sprzedaży online jest oferowanie użytkownikom atrakcyjnych rabatów. Dzięki nim sklepy internetowe mogą dotrzeć z produktem lub usługą do większej liczby klientów, zwolnić miejsce w magazynie, a także zdobyć lojalnych klientów. Jakie są rodzaje rabatów i jak zwiększyć sprzedaż, dzięki dobrze opracowanej strategii?

Oferuj klientom rabat

Ten rodzaj promocji powinien być stale dostępny na stronie internetowej. Atrakcyjne rabaty na kolejne zakupy z pewnością zachęcą przede wszystkim nowych klientów do powrotu na stronę, szczególnie, jeżeli pierwszy raz mają kontakt z marką, a produkt spełni ich oczekiwania. Zniżki to doskonały sposobów na wzbudzenie zainteresowania i zachęcenie klientów do ponownych odwiedzin– w końcu każdy z nas lubi otrzymywać jakąś wartość dodaną podczas robienia zakupów.

Atrakcyjne zniżki w pakietach

W tym przypadku rabaty obowiązują podczas zakupu większej liczby produktów w sklepie internetowym. Dzięki nim użytkownik może obniżyć wartość całego koszyka zakupowego. Zniżki w pakietach, dadzą Ci możliwość sprzedaży dostępnego asortymentu, zwiększając średnią wartość zamówienia. Warto oferować użytkownikom produkty komplementarne np. gdy klient dodał do koszyka spodnie, można zaproponować pasek.

Darmowa dostawa

Koszty związane z wysyłką zamówień są najczęstszym powodem porzucania koszyków przez potencjalnych klientów. Oferując kod rabatowy na darmową dostawę np. Przy zakupach za 199 zł dostawa gratis. Kod: dostawa199, zyskujemy zwiększone prawdopodobieństwo, co do finalizacji danej transakcji. Klient nie tylko zrealizuje zamówienie, ale również może zwiększyć jego wartość właściwe w celu uzyskania darmowej przesyłki.

Rabaty za polecenie

Oferując odbiorcom rabaty za polecenie swoim znajomym, możesz skutecznie zwiększyć ruch na stronie, podnieść świadomość marki i wypromować ją wśród osób, które wcześniej nie miały z nią styczności. Warto wyświetlać użytkownikom jasne, konkretne informacje w postaci: „Zaproś znajomych i otrzymaj rabat 20% na pierwsze zakupy”. Linki polecające mogą znajdować się w wiadomości e-mailowej lub być wysyłane za pośrednictwem powiadomień web push ( można je stworzyć na https://push-ad.com/).

Poprzedni artykułOrganizacja biura rachunkowego – jak zrobić to mądrze?
Następny artykułUsługi prawne dla przedsiębiorców

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj