Sprzedaż nie ogranicza się jedynie do stworzenia samego produktu, ale obejmuje także sposób jego prezentacji i promocji. Dzięki odpowiedniemu planowaniu oraz realizacji działań z zakresu marketingu można przyciągnąć uwagę klientów, zwiększyć ich zainteresowanie ofertą, a także poprawić...
Co sprawia, że decydujesz się na tę a nie inną ofertę? Czy kupujesz określony produkt od razu, w trakcie pierwszej wizyty na stronie www producenta czy dystrybutora? Jeżeli tak, gratulacje - jesteś bardzo zdecydowanym człowiekiem… Na pewno bardziej zdecydowanym...
Szukasz sposobu na ekspozycję treści? Ciekawym rozwiązaniem wydaje się być kaseton, który ostatnimi czasy cieszy się coraz większą popularnością. Jest to spowodowane przede wszystkim ogromną liczbą zalet tego rozwiązania. Czym dokładnie są kasetony reklamowe? Jakie rodzaje możemy wyróżnić? Do...
Działasz w branży e-commerce, chcesz docierać do nowych klientów i potrzebujesz skutecznych oraz mierzalnych sposobów na promocję i rozwój? Marketing efektywnościowy jest dla Ciebie!
Czasy inwestowania całego budżetu tylko w kampanie zwiększające zasięgi bądź budujące wizerunek marki powoli mijają. Dziś...
Spora konkurencja na rynku sprawia, że firmy szukają sposobów na wyróżnienie się – różne marki, różne pomysły. Coraz chętniej wybieranymi działaniami marketingowymi jest powrót do rozdawania gadżetów reklamowych. Małe i atrakcyjne upominki mogą przynieść Twojej firmie satysfakcjonujące efekty. Zobacz,...
Tłumaczenia medyczne to rodzaj tekstów, które najczęściej trafiają do profesjonalnych wykonawców tłumaczeń. Branżowy portal Slator ocenia, że w 2020 roku rynek tłumaczeń medycznych osiągnie zawrotną wartość 0,8 biliona dolarów. W przeciwieństwie do innych przekładów, w przypadku kwestii medycznych nie...
Aby otworzyć sklep, który będzie w stanie generować wymierne zyski, przede wszystkim należy posiadać wartościowy, zindywidualizowany projekt takiej przestrzeni. Warto zaznaczyć, iż zaprojektowanie adekwatnego wnętrza dla danej branży stanowi niemałe wyzwanie. Żeby nie popełnić błędu leżącego u podstaw dobrego...
Poszukując coraz nowszych alternatyw dotyczących promowania swojej marki w internecie, na pewno przyszedł Wam kiedyś do głowy pomysł - a może by tak zacząć na YouTube? Jednak po chwili zastanowienia stwierdziliście, że za dużo z tym zabawy. Rzeczywiście, aby...
Content marketing, czyli marketing treści to strategia, której głównym celem jest pozyskanie większej liczby klientów. Chociaż dąży się tutaj do jednego rezultatu, takie działania przybierają różne formy. Treści można pojmować bowiem nie tylko w kategoriach tekstu. Mogą to być...
Marketing narracyjny staje się stopniowo coraz popularniejszą strategią nie tylko na świecie, ale także w Polsce. To sprawdzony i skuteczny sposób na to, by wyróżnić się wśród podobnych do siebie reklam i pozyskać klientów. Metodę tę nazywa się także...