System Contact Center – zaproś nowoczesne rozwiązania do swojej firmy!

Sprawna obsługa klienta to podstawa do tego, by firma funkcjonowała płynnie i cieszyła się dobrą opinią. To z kolei przekłada się na więcej potencjalnych klientów, a tym samym – na większe obroty. Działa to również w drugą stronę. Im bardziej klient poczuje się potraktowany nieprofesjonalnie, tym chętniej podzieli się negatywną opinią z szerokim gronem. Dodatkowo konkurencja przecież nie śpi – więc o utratę obecnego klienta, a także tych przyszłych, nietrudno. Od czego zacząć, by poprawić wydajność firmy? Od początku – czyli od przyjrzenia się systemom, na jakich pracuje.

All in one, czyli nowoczesny i niedrogi sposób na usprawnienie funkcjonowania firmy

Zdalna obsługa klienta bez wątpienia należy do tych najtrudniejszych. Nie ma z nim bezpośredniego kontaktu, a różni konsultanci, którzy rozmawiają z nim o tej samej sprawie, naturalnie nie mają możliwości bycia dokładnie zorientowanym w jej szczegółach. To niejednokrotnie powoduje złość klienta. Na szczęście dość łatwo można rozwiązać ten problem i sprawić, że zdalna komunikacja z klientem będzie efektowna. Podstawą jest sprawne przekazywanie sobie informacji między działami i konsultantami. Drugą równie istotną kwestią jest to, by wszelkie dane związane z konkretnym klientem mieć zawsze w zasięgu ręki. Wydaje się mało wykonalne? Praktyka pokazuje jednak, że jest to jak najbardziej możliwe – tylko trzeba wiedzieć, jak do tego podejść. Tym rozwiązaniem są specjalne oprogramowania dla firm, które umożliwiają to, czego nie oferują inne rozwiązania. Poznaj system Contact Center od Systell.

Co to jest Systell Contact Center?

Systell Contact Center to kompleksowy system stworzony z myślą o potrzebach firm zajmujących się zdalną obsługą klienta. To nowoczesne i wielofunkcyjne rozwiązanie, które pozwala na kompresję wszystkich kanałów komunikacji do jednego miejsca. Dzięki temu z jednego urządzenia będziesz mieć możliwość kontaktu z klientami na różne sposoby.

Szczegóły dotyczące tego rozwiązania znajdziesz tutaj: https://systell.pl/system-contact-center/. W skrócie jednak: to platforma umożliwiająca nie tylko korzystanie z różnych kanałów komunikacji z jednego miejsca, ale również przechowywanie całej komunikacji w jednym systemie – zarówno tej wewnętrznej, jak i biznesowej. Nigdy więcej nie pozostawisz klienta bez odpowiedzi – zawsze będziesz widzieć, ile połączeń zostało odebranych, a ile nie, na ile wiadomości nie udzielono jeszcze odpowiedzi, a także która osoba z zespołu zamknęła najwięcej spraw. To sprawia, że bez wielogodzinnych analiz będziesz zawsze na bieżąco z tym, co dzieje się w Twojej firmie – zarówo w komunikacji zewnętrznej, jak i wśród pracowników. To świetny sposób na szybkie reagowanie w każdej sytuacji.

Systell Contact Center ułatwi, usprawni i uprzyjemni pracę już od pierwszego dnia. Łatwe gromadzenie bazy danych i całej historii związanej z klientem to w zasadzie punkt wyjścia do tego, by udzielić mu profesjonalnego wsparcia i pomocy. To zaś procentuje – coraz więcej firm jest bowiem wybieranych z polecenia!

Skorzystaj z wersji testowej, by przekonać się, ile możliwości daje to niepozorne oprogramowanie. Zdecydowana większość klientów po zapoznaniu się z nią przeszła na pełną wersję i z zadowoleniem korzysta z systemu już na stałe.

Poprzedni artykułDrukowanie w każdym miejscu
Następny artykułCrowdfunding – alternatywna forma finansowania

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj