Systemy kolejkowania jako skuteczne narzędzie kontroli jakości pracy

W czasach gdy konkurencja rośnie niemal w każdym sektorze gospodarki to klienci decydują o tym czy dana firma utrzyma się na rynku czy nie. Dlatego jakość obsługi to jeden z ważniejszych czynników, który wpływa na wizerunek firmy.

Dlatego nowoczesne firmy inwestują w narzędzia pozwalające im podnieść ten aspekt. Rozwiązań jest wiele, a jednym ze skuteczniejszych są systemy kolejkowania.

Te nowoczesne rozwiązania to nic innego jak system, który porządkuje oczekujących w kolejce interesantów, nadając im kolejne numery. Ich zaletą jest to, że z punktu widzenia użytkownika są bardzo proste w obsłudze. Wystarczy podejść do automatu, wcisnąć właściwy przycisk i odebrać karteczkę z numerem. Potem tylko oczekiwać na wezwanie – wskazany numer pojawi się na wyświetlaczu i wskaże gdzie interesant ma się udać.

To bardzo duża wygoda i komfort. Po pierwsze interesant nie czuje się zagubiony, nie musi szukać ostatniej osoby w kolejce by zająć za nią miejsce. Nie musi również czuwać i pilnować swojej kolejki, bo robi to za niego kolejkomat. Z doświadczenia wiemy chyba wszyscy, jak stresujące mogą być sytuacje, zwłaszcza w placówkach medycznych, gdy zaczynają się kłótnie o to kto był ostatni, kto był za kim, i to teraz wchodzi do gabinetu. Takie sytuacje są przykre, generują niepotrzebny stres i psują atmosferę w poczekalni.

Ale placówki służby zdrowia to nie jedyne miejsca, w których można wykorzystywać kolejkomaty. Generalnie sprawdzą się one wszędzie tam gdzie istnieje konieczność obsługi dużej ilości interesantów, a więc w bankach, instytucjach finansowych, urzędach, szpitalach, czy na lotniskach. Lotnisko Chopina jako pierwsze w Polsce i na świecie (!) już korzysta z takiego rozwiązania.

Zalety z wykorzystania kolejkomatów są ogromne. Dają interesantom poczucie ładu, bezpieczeństwa i spokoju. Osoba, która czeka na swoją kolejkę wie ile osób oczekuje przed nią, może określić mniej więcej ile czasu zajmie oczekiwanie i jak sobie ten czas rozplanować. Może na przykład spokojnie skorzystać z toalety, udać się do kiosku po gazetę czy wykonać rozmowę telefoniczną.

Takie rozwiązanie jest również dobrze oceniane przez pracownika instytucji, który ma lepsze warunki do obsługi interesantów, co wpływa na jakość wykonywanej pracy.

To wszystko przekłada się na to, że klienci lepiej oceniają taką firmę i chętniej skorzystają z jej usług. To z kolei ma realne przełożenie na jej pozycję na rynku. Dlatego jeśli chcesz być konkurencyjny i zapewnić swoim klientom najwyższą jakość obsługi zainwestuj w nowoczesne systemy kolejkowania. Poznaj więcej szczegółów na dasoft.com.pl

Poprzedni artykułZadaszenia z poliwęglanu – dobre rozwiązanie nie tylko na taras…
Następny artykułReklama w witrynie sklepowej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj