Kreatywne narzędzia promocyjne pozwalają zintensyfikować zainteresowanie mediów społecznościowych i liderów opinii publicznej. Przysyłka do dziennikarzy powinna jednak spełniać określone kryteria. Warto wiedzieć, w jaki sposób skomponować pakiet, który wyróżniałby się na tle innych zestawień.
Oryginalna wizytówka
Druki akcydensowe dostępne są w różnorodnych konfiguracjach. Chcąc zainteresować dziennikarzy ofertą swojej firmy, warto zdecydować się na niestandardowe rozwiązania. Należy jednak pamiętać o zachowaniu czytelności całego projektu. Wizytówka powinna zawierać podstawowe informacje dotyczące firmy. Najważniejsze dane można wyróżnić za pomocą pogrubienia lub wyboldowania. Na wizytówce warto umieścić logo firmy. Duże znacznie ma wybór odpowiedniego papieru. Standard multiloft stanowi świetne rozwiązanie w przypadku kreatywnych przesyłek. Wyróżnia go bowiem nieprzeciętna grubość zapewniająca efektowność projektu. Do wizytówki warto dobrać gustowne zdobienia, uszlachetnienia itd. Szczegółowe informacje na temat dostępnych rozwiązań znaleźć można na stronie internetowej https://chroma.pl/pl.
Efektowny katalog
Folder powinien zawierać opis produktów lub usług oferowanych przez firmę. W tworzeniu poszczególnych sekcji warto wyeksponować atuty i zalety danego towaru. Produkty można również skategoryzować z uwzględnieniem określonego kryterium. Folder powinien zawierać zdjęcia promowanych produktów. W sektorze katalogów wyróżnia się produkty szyte lub klejone. Warto pamiętać o dobraniu odpowiedniego formatu produktu. Duże znacznie ma zastosowanie dobrego rodzaju papieru. Warto pamiętać, by okładka folderu była efektowna. Powinna ona zachęcać odbiorcę do zapoznania się z contentem umieszczonym w katalogu.
Tworząc przesyłkę kreatywną, warto pamiętać, by poszczególne elementy dopasować do zapotrzebowania grupy docelowej. Dobre rozwiązanie stanowi wykorzystanie spersonalizowanego komunikatu. W przesyłce do dziennikarzy można również umieścić różnorodne gadżety z logiem firmy.