Drukowane materiały reklamowe – wysoka skuteczność i niski koszt!

Ulotki, plakaty, foldery reklamowe – to tylko kilka przykładów materiałów drukowanych. Dzięki nim firma może reklamować się skutecznie i tanio!

Z drukami spotykamy się praktycznie każdego dnia. To ogólna nazwa stosowana na wszystkie wydruki, które przygotowuje drukarnia. Wśród nich bardzo popularne są także druki o charakterze reklamowym, które wybierane są przez firmy w celu wsparcia swojej działalności.

Z tego artykułu możesz dowiedzieć się:

  • Dlaczego warto zdecydować się na druk jako metodę reklamy?
  • Jakie druki reklamowe wybrać?
  • Druk cyfrowy czy offsetowy?
  • Gdzie można zamówić wysokiej jakości druki?

Dlaczego warto zdecydować się na druk jako metodę reklamy?

Przyciągają uwagę, pozwalają na prezentację treści i grafiki jednocześnie, a także są bardzo atrakcyjne cenowo – druki to już od wielu lat bardzo popularne materiały reklamowe wykorzystywane przez wiele firm, niezależnie od ich branży oraz wielkości.

Za pomocą drukowanych materiałów reklamowych firma może zaprezentować klientom swoją ofertę, a także może zachęcić ich do skorzystania z niej.

Druki te mogą być stosowane na wiele sposobów, na przykład mogą być rozdawane, rozklejane w wyznaczonych miejscach – na słupach ogłoszeniowych, tablicach, a także mogą być dostępne w siedzibie firmy lub dodawane do zamówień.

Oczywiście, aby druk mógł odnieść odpowiedni skutek, należy pamiętać o tym, że powinien być on dobrany odpowiednio do potrzeb i specyfiki firmy, a także powinien on cechować się dobrą jakością. Zatem, co wybrać?

Jakie druki reklamowe wybrać?

Każda drukarnia może zaproponować swoim klientom dostęp do szerokiej gamy różnych rodzajów druków, które mogą także sprawdzić się w celach reklamowych.

Firmy, które chcą zastosować druk jako wsparcie w reklamie, najczęściej decydują się na:

  • wizytówki
  • ulotki
  • plakaty
  • papiery firmowe
  • foldery reklamowe
  • katalogi
  • notesy
  • kalendarze

Oczywiście, drukarnia może zaproponować także innego rodzaju druki, które również mogą posiadać charakter reklamowy, na przykład mogą być to kartki świąteczne, karty menu, karty lojalnościowe, dlatego też wybór jest bardzo szeroki.

Więcej przykładowych typów druków dla firm można znaleźć na stronie internetowej drukarni Studio e-M z Krakowa.

Druk cyfrowy czy offsetowy?

Druki stosowane w reklamie mogą być wykonane z wykorzystaniem dwóch technik poligraficznych, a mianowicie druku cyfrowego oraz druku offsetowego. Czym dokładnie różnią się one pomiędzy sobą?

Druk cyfrowy wykonuje się z wykorzystaniem cyfrowych drukarek, które podobne są do tych domowych. Drukuje się wtedy bezpośrednio z projektu na komputerze. To technika rekomendowana głównie przy mniejszych nakładach. Druk cyfrowy cechuje się też bardzo wysoką jakością.

Druk offsetowy to rodzaj druku prowadzonego przy użyciu maszyn offsetowych. Są to duże urządzenia wymagające wykonania specjalnej formy drukarskiej z matrycą, która odciska następnie wzór na papierze rolowanym albo arkuszowym. Taka metoda sprawdza się przy większych nakładach druku.

Gdzie można zamówić wysokiej jakości druki?

Aktualnie każda drukarnia może zapewnić swoim klientom dostęp do szerokiej gamy druków o charakterze reklamowym. Zamówienia na nie można składać obecnie nie tylko stacjonarnie, ale również za pośrednictwem internetu!

Wspomniana wyżej drukarnia Studio e-M z Krakowa również pozwala swoim klientom na składanie zamówień na druki za pośrednictwem internetu. Wtedy klient może wybrać odpowiedni typ druku, nakład i dołączyć projekt, aby już w przeciągu kilku dni otrzymać gotowe druki przygotowane zgodnie z jego potrzebami!

Drukowane materiały reklamowe – wysoka skuteczność i niski koszt!
Rate this post

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here